|
||
Základní výběr
|
Úvod > Dodací podmínky Dodací podmínky
4. Přeprava, osobní odběry a dodání zboží 4.1. Dodávky zboží budou dle dostupnosti produktů a provozních možností prodávajícího realizovány v co nejkratším termínu, zboží skladem obvykle 1 - 7 pracovních dnů. Ve výjimečných případech může být dodací lhůta delší. Pokud zboží není skladem, je nutno ověřit dodací lhůtu dotazem u prodávajícího. 4.2. Místo odběru je stanoveno na základě objednávky kupujícího. Za splnění dodávky se považuje dodání předmětu na adresu uvedenou v objednávce kupujícího. 4.3. Součástí dodávky není instalace předmětu plnění a stěhování do bytu, není-li dohodnuto nebo smluvně ujednáno jinak. Dopravu na adresu uvedenou kupujícím zajišťuje prodávající. Zásilka se zbožím standardně obsahuje fakturu, návod na používání výrobku v českém jazyce a záruční list (pokud jej výrobce k výrobku přikládá). Záruční list je vždy nepotvrzený (vzhledem k možnosti kupujícího odstoupit od smlouvy), potvrzení provedeme obratem po zaslání na adresu prodávajícího spolu s kopií faktury nebo osobně v sídle prodávajícího. Pokud výrobce k výrobku nepřikládá záruční list, tak postačí daňový doklad - faktura. 4.4. Dopravu zboží zajišťuje prodávající na uvedenou adresu a to v rámci celé České republiky prostřednictvím smluvních přepravců. Náklady na dopravu zboží se liší dle zvoleného způsobu dopravy a způsobu platby. Konkrétní způsob dodání si zvolí kupující sám, při vytváření objednávky. Zboží, které samostatně váží více jak 40kg se řeší individuální dopravou prodávajícího. Poštovné a balné činí: Objednávka v internetovém obchodě - platba bankovním převodem: 100 Kč vč. DPH za každých 30 kg zásilky - platba dobírkou: 130 Kč vč. DPH za každých 30 kg zásilky Ostatní objednávky (telefonické, e-mailem,faxem,poštou) - platba bankovním převodem: 110 Kč vč. DPH za každých 30 kg zásilky - platba dobírkou: 150 Kč vč. DPH za každých 30 kg zásilky 4.5. Při převzetí zboží od přepravce doporučujeme důkladně zkontrolovat zboží ihned při jeho převzetí. V případě, že je obal poškozený nebo se objevují jiné skutečnosti, které nasvědčují, že by mohlo být poškozené i samotné zboží, doporučujeme zásilku nepřebírat nebo sepsat zápis o poškození zásilky s řidičem přepravní služby. Sepsaný zápis o škodě usnadní řešení případné reklamace. 4.6. Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit na email prodej@bateria.cz. 4.7. Společnost Bateria Slaný CZ, s.r.o. si vyhrazuje právo ověřit totožnost kupujícího nebo osoby pověřené k odběru zboží a to při osobním odběru zboží na své provozovně a sídle prodávajícího a to v případech, kdy dodávka zboží je kupujícím placena předem prostřednictvím bankovního převodu nebo prostřednictvím faktury se splatností.
![]() ![]() |