Informace o zpracování a ochraně osobních údajů fyzických osob - zákazníků
Společnost Bateria Slaný CZ, s.r.o. se sídlem Netovická 875, 274 01 Slaný, zapsána v obchodním rejstříku, který vede Městský soud v Praze, oddílu C, vložka 52910 (dále jen “společnost“), Telefonní kontakt: 312 522 845, +420 603 804 707, Email: prodej@bateria.cz, jakožto správce osobních údajů, tímto informuje o způsobu a rozsahu zpracování osobních údajů touto společností, včetně rozsahu práv subjektu údajů souvisejících se zpracováním jejich osobních údajů společnostní.
dále jen (“společnost“)
_____________________________________________________________________________________________
Společnost, jakožto správce osobních údajů, tímto informuje o způsobu a rozsahu zpracování osobních údajů touto společností, včetně rozsahu práv subjektu údajů souvisejících se zpracováním jejich osobních údajů společnostní.
Společnost zpracovává osobní údaje v souladu s právem Evropské unie, zejména s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) ze dne 27. dubna 2016 č. 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES a se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
Shromažďované údaje
Společnost zpracovává osobní údaje v následujícím rozsahu:
Účel zpracování
Pro realizaci nákupu a dodání zboží (rozumí se i služeb) na zákazníkem (rozumí se i objednatelem) určené místo, komunikaci se zákazníkem a splnění dalších povinností vyplývajících ze zákona společnost potřebuje znát výše zmíněné údaje. Tyto údaje společnost získá při objednávce zákazníka a to buď trvale, nebo dočasně. Jelikož jsou tyto osobní údaje zákazníka získávány za účelem splnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je zákazník, případně jsou nezbytné pro splnění právní povinnosti, není nutný výslovný souhlas zákazníka se zpracováním.
Zpracování se souhlasem
Zákazník může při objednávce udělit souhlas se zpracováním výše uvedených osobních údajů pro účely:
Nákup zboží/služeb není podmíněn tímto souhlasem zákazníka a zákazník může souhlas s uchováváním a zpracováváním výše zmíněných osobních údajů nebo se zasíláním obchodních sdělení, informací souvisejících se zbožím a službami, newsletterů/magazínů, pozvánek na propagační akce kdykoli odvolat, a to tak, že zašle e-mailovou zprávu na: prodej@bateria.cz nebo tuto skutečnost oznámí společnosti telefonicky. Tímto odvoláním není dotčeno zpracování osobních údajů pro účely splnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je zákazník, případně jsou nezbytné pro splnění právní povinnosti.
Forma a délka zpracování
Osobní údaje zákazníka jsou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem. Údaje zpracované za účelem splnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je zákazník, případně jsou nezbytné pro splnění právní povinnosti (pro zajištění dodávek zboží či služeb, vyřizování reklamací, účetní povinnosti a další) jsou uchovány po dobu nezbytně nutnou stanovenou právními předpisy (zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví a další) nejdéle však po dobu 10 let.
Zpracovatelé
Osobní údaje jsou pro zajištění výše popsaných účelů vedle společnosti a jejích zaměstnanců zpracovávány také zpracovateli, a to na základě smluv o zpracování osobních údajů uzavřených v souladu s nařízením a zákonem.
Zpracovateli osobních údajů jsou:
Poučení o právech
Zákazníci mají k zaručení ochrany jejich osobních údajů tato práva:
1.Právo na informace
Právem na informace se rozumí veškerá práva zákazníka obsažená v čl. 13 nařízení. Zejména se jedná o právo zákazníka na znalost totožnosti a kontaktních údajů správce a o znalost účelu, pro který jsou osobní údaje zákazníka společností shromažďovány a zpracovávány.
2.Právo na přístup k osobním údajům
Právem na přístup k osobním údajům se rozumí veškerá práva zákazníka obsažená v čl. 15 nařízení. Zejména se jedná o právo zákazníka na získání potvrzení od společnosti, zda a případně za jakým účelem jsou osobní údaje zákazníka zpracovávány.
3.Právo na opravu
Právem na opravu se rozumí veškerá práva zákazníka obsažená v čl. 16 nařízení, zejména pak právo na to, aby společnost opravila bez zbytečného odkladu nepřesné nebo nesprávné osobní údaje, které se zákazníka týkají.
4.Právo na výmaz (být zapomenut)
Právem na výmaz se rozumí veškerá práva zákazníka obsažená v čl. 17 nařízení, zejména se jedná o právo zákazníka, aby společnost bez zbytečného odkladu na požádání zákazníka vymazala osobní údaje zákazníka za předpokladu, že pro to budou naplněny podmínky dané nařízením.
5.Právo na omezení zpracování
Právem na omezení zpracování se rozumí veškerá práva zákazníka obsažená v čl. 18 nařízení.
6.Právo na přenositelnost údajů
Právem na přenositelnost údajů se rozumí veškerá práva zákazníka obsažená v čl. 20 nařízení, zejména pak právo zákazníka získat své osobní údaje, které poskytl společnosti, ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu.
7.Právo vznést námitku
Právem vznést námitku se rozumí veškerá práva zákazníka obsažená v čl. 21 nařízení.
Zjistí-li nebo domnívá-li se zákazník, že společnost zpracovává jeho osobní údaje v rozporu s ochrannou zákazníkova soukromého života, v rozporu s nařízením nebo v rozporu se zákonem může požadovat po společnosti vysvětlení či požadovat, aby byl takovýto stav odstraněn.
Zákazník má dále právo obrátit se se stížností na Úřad pro ochranu osobních údajů, který plní úlohu dozorového úřadu ve věcech ochrany osobních údajů.
Právo zákazníka na jiné prostředky soudní a správní ochrany tím není dotčeno.